A 2024-ben megújult KÉP modul célja, hogy a korábban a KÉP felületén rögzített, illetve az eddig papír alapon beadott kérelmek leadását egy egységes és könnyen kezelhető felületen fűzze össze.

A korábbi oldallal szemben a megújult KÉP modul egyszerűsíti a különféle közterületi munkavégzésekkel kapcsolatos adatok leadását és térképi lehatárolását, illetve a tervezett közterületi munkák és a közmű- és üzemzavar bejelentés mellett új funkcióként a kezelői- és munkakezdési hozzájárulások, valamint a közterület-használati vélemények ügyintézésére is ezen az új felületen van lehetőség.

Kezelői hozzájárulások

2020. áprilisától bevezettük a kezelői hozzájárulások elektronikus ügyintézését. A korábbi papír alapú formátum helyett már elektronikusan aláírt, hitelesített formában kerülnek kiadásra kezelői hozzájárulásaink.

Már térképszelvények is igényelhetők elektronikus úton.

További információért, kattintson a gombra!

Az elektronikus dokumentum hitelesítéséről

Az elektronikus hitelesítés célja, hogy biztosítsa egy elektronikus dokumentum eredetiségét, változatlanságát és azonosíthatóságát. Ez különösen fontos hivatalos ügyintézés, üzleti kapcsolatok vagy jogi eljárások során.

Mi az az elektronikus hitelesítés?

Az elektronikus hitelesítés olyan művelet, amely megerősíti, hogy egy dokumentumot valóban az adott személy vagy szervezet állított ki, és az azóta nem módosult. Ezt jellemzően elektronikus aláírással vagy időbélyeggel érik el.

A hitelesített dokumentumokon az alábbi aláíráskép szerepel:

A kérelmek elbírálását végző szakterületek az elektronikus aláírást követően a kezelői hozzájárulásokat e-mailben küldik ki, de az ettől eltérő kézbesítési igényeket is figyelembe veszik.

Az aláírás érvényessége a dokumentumok letöltését követően szabványos PDF-olvasó alkalmazásokkal ellenőrizhető.

Adobe Acrobat Reader DC letöltése