1. Kommunikációs csatornáink közül melyiket veszi leginkább igénybe? *

Egyet választhat.

2. Mennyire volt elégedett telefonos ügyintézőink segítőkészségével, felkészültségével? *

Kérjük értékelje 1-5-ig terjedő skálán! (1-Egyáltalán nem elégedett / 5-Teljes mértékben elégedett)

3. Mennyire volt elégedett a személyes ügyintézés menetével? *

Kérjük értékelje 1-5-ig terjedő skálán! (1-Egyáltalán nem elégedett / 5-Teljes mértékben elégedett)

4. Mennyire volt elégedett az e-mail megkeresésére küldött válasz tartalmával, illetve a válaszadás idejével? *

Kérjük értékelje 1-5-ig terjedő skálán! (1-Egyáltalán nem elégedett / 5-Teljes mértékben elégedett)

5. Mennyire volt elégedett az online ügymenettel? *

Kérjük értékelje 1-5-ig terjedő skálán! (1-Egyáltalán nem elégedett / 5-Teljes mértékben elégedett)

6. A TOBI online rendszer használata során melyik – jelenleg nem aktív – szolgáltatás bevezetését támogatná leginkább? *

Egyet választhat.

Egyéb javaslatok

Created with Perfect Survey