Tájékoztató a Budapest Közút Zrt. ügyfélszolgálatainak ügyfélfogadási rendjéről

Bánk bán utcai ügyfélszolgálati irodánk visszatért a korábbi nyitvatartási rendre

Bánk bán utcai ügyfélszolgálati irodánk 2020. június 2-tól a korábbi nyitvatartási rend szerint várja ügyfeleit: hétfőtől csütörtökig 8 órától 14 óráig, pénteken 8 órától 12 óráig.

A Budapest Főváros Önkormányzata Közgyűlésének 21/2020. (IV. 23.) az új típusú koronavírus terjedése elleni védekezéshez szükséges egyes intézkedésekről szóló önkormányzati rendelete értelmében ügyfélszolgálatunkon a várakozás és az ügyintézés során 6 éves kor felett az orrot és a szájat is eltakaró védőmaszk viselése kötelező. Védőmaszkot szíveskedjenek magukkal hozni. Ügyintézés során egy ügyintéző előtt csak egy ügyfél tartózkodhat, az ügyfeleket szólítjuk. Az óvintézkedések a rendelet hatályon kívül helyezéséig állnak fenn.

Ügyfeleinknek továbbra is biztosítjuk a lehetőséget a kérelmek e-mailes, kizárólag elektronikus úton történő benyújtására – a kitöltött kérelem űrlap és a pdf formátumú tervek egyidejű megküldése esetén. E-mail címünk: ugyfelszolgalat@budapestkozut.hu

Elektronikus ügyintézés a forgalomtechnikai kezelői hozzájárulásoknál

A Fővárosi Önkormányzat célja, hogy a SARS-CoV-2 vírus terjedése során kialakult veszélyhelyzet miatt a lehető legtöbb területen elérhetővé tegye Budapest lakosságának a személyes megjelenést nem igénylő ügyintézést. Ezért 2020 áprilisától Társaságunk a kezelői hozzájárulások tekintetében bevezette az elektronikus ügyintézést. Ennek keretében célunk, hogy a jelenlegi papír alapú formátum helyett elektronikusan aláírt, hitelesített formában kerüljenek kiadásra a kezelői hozzájárulásaink.

Ezúton kérjük Önöket, hogy a forgalomtechnikai kezelői, közútkezelői, munkakezdési hozzájárulás iránti kérelem benyújtása során a benyújtandó dokumentumokat papír formátum helyett kizárólag pdf formátumban, mellékelve a kitöltött kérelem-űrlappal juttassák el e-mailben az ügyfélszolgálatunk részére az ugyfelszolgalat@budapestkozut.hu e-mail címre.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az elektronikus ügyintézés hatékonysága érdekében a kéreleműrlap megváltozott. Kérjük, hogy a kérelemhez az aktuális űrlapot (https://www.budapestkozut.hu/kezeloi-hozzajarulasok) szíveskedjenek használni. A hibásan vagy nem teljes körűen kitöltött kérelmeket Társaságunk Ügyfélszolgálatának nincs lehetősége befogadni, hanem azokat hiánypótlásra visszaküldik a kérelmezőnek.

Az elektronikus aláírást követően a kezelői hozzájárulásainkat is e-mailben küldjük ki.

Természetesen a fentiek mellett azon kérelmezők számára, akik a tervet nem tudják elektronikus úton benyújtani, továbbra is biztosított a papír alapú ügyintézés. Ez esetben a kitöltött kéreleműrlapot és a papír alapú terveket postai úton kell eljuttatni Társaságunk számára.

Taxi ügyfélszolgálatunk ismét személyesen fogadja ügyfeleit

A Budapest VIII. kerület Asztalos Sándor utca 16. szám alatti személyes ügyfélszolgálatunk 2020. május 25-től ismét rendben üzemel. Hétfőtől csütörtökig 8 és 16 óra között, pénteken 8.00 és 13.30 között várják az ügyfeleket.

Kérjük, hogy a telephelyen az Önök és munkatársaink egészsége védelmének érdekében a taxi gépkocsiban is előírt védőmaszkot viselni szíveskedjenek. Kérjük, hogy személyes ügyfélszolgálatunkon és a jármű szemléjén egészséges állapotban és a foglalt időpontban jelenjenek meg. A személyes ügyfélfogadás során plexi panellel felszerelt pultnál fogadják az ügyfeleket.

Rumbach Sebestyén utcai ügyfélszolgálatunkon újra van lehetőség személyes ügyintézésre

A 1075 Budapest, Rumbach Sebestyén utca 19-21. szám alatt működő személyes ügyfélszolgálatunk és pénztárunk ismét nyitva tart. Hétfőn, kedden és csütörtökön 9 és 17 óra között, szerdán, 9-től 19 óráig, pénteken 9-től 15 óráig várjuk ügyfeleinket. Kérjük, hogy az Önök és munkatársaink biztonsága érdekében az ügyfélszolgálaton védőmaszkot viselni szíveskedjenek. Továbbra is lehetőségük van a TOBI online rendszerben megigényelt behajtási hozzájárulásaikat, illetve közútkezelői hozzájárulásaikat (túlsúly-túlméretes engedélyek) a rendszeren keresztül online felületen bankkártyával, illetve a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra átutalással kiegyenlíteni.

Hibabejelentés

Társaságunk tevékenységével, az üzemeltetett létesítményekkel kapcsolatos bejelentéseiket, panaszaikat és javaslataikat itt is bejelenthetik.

    ÚthibaJelzőlámpaHíd, aluljáró


    Kerület:




    Észlelés dátuma: