Tájékoztató a Budapest Közút Zrt. ügyfélszolgálatainak ügyfélfogadási rendjéről

A pandémiás helyzetre való tekintettel felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy a Budapest Közút Zrt. épületeibe, telephelyeire csak és kizárólag szájmaszkban, illetve testhőmérséklet mérése után lehet belépni. Kézfertőtlenítőt a helyszínen biztosítunk.

 

Bánk bán utcai ügyfélszolgálati irodánk (közútkezelői hozzájárulás kérelmek és kárrendezési ügyek) ügyfélfogadása módosult

Tájékoztatjuk, hogy a Bánk bán utcai ügyfélszolgálati irodánk 2020.11.16-tól további rendelkezésig nem fogad személyesen ügyfeleket az új típusú koronavírus további terjedésének megakadályozása céljából, az Ön és kollégáink egészségének, biztonságának megóvása érdekében.

Kérjük, hogy ezen időszakban megkereséseit, bejelentéseit, kérelmeit írásban, e-mail- és postacímünkre küldje el.

Kezelői hozzájárulás igényléséhez kérjük, hogy az ugyfelszolgalat@budapestkozut.hu e-mailcímre, juttassák el a kérelmeket (a kitöltött, aláírt kérelem űrlapokat és a digitális mellékleteket pdf formátumban). Nagyobb méretű digitális tartalom esetén zip-file vagy mammutmail fogadása is lehetséges. A kérelmeket postai úton is be lehet nyújtani, ebben az esetben a digitális mellékleteket CD/DVD-n szükséges mellékelni. Postacímünk: 1518 Budapest, Pf. 86, Budapest Közút Zrt.

Közterület-foglaláshoz térképszelvényt e-mailben lehet igényelni az ugyfelszolgalat@budapestkozut.hu e-mailcímén. (Aluljáróban található helyszín esetén térképszelvény a budapestkozut@budapestkozut.hu e-mailcímen igényelhető).

A kérelmekhez kitöltendő űrlapok a https://www.budapestkozut.hu/kezeloi-hozzajarulasok menüpont alatt érhetők el.

Kérjük, hogy kárrendezéssel kapcsolatos bejelentését a karrendezes@budapestkozut.hu e-mailcímre juttassa el.

Honlapunkon minden további információt megtalál:

https://www.budapestkozut.hu/

https://www.budapestkozut.hu/karrendezes

https://www.budapestkozut.hu/kezeloi-hozzajarulasok

Online elérhetőségeink:

ugyfelszolgalat@budapestkozut.hu

karrendezes@budapestkozut.hu

 

Elektronikus ügyintézés a forgalomtechnikai kezelői hozzájárulásoknál

A Fővárosi Önkormányzat célja, hogy a SARS-CoV-2 vírus terjedése során kialakult veszélyhelyzet miatt a lehető legtöbb területen elérhetővé tegye Budapest lakosságának a személyes megjelenést nem igénylő ügyintézést. Ezért 2020 áprilisától Társaságunk a kezelői hozzájárulások tekintetében bevezette az elektronikus ügyintézést. Ennek keretében célunk, hogy a jelenlegi papír alapú formátum helyett elektronikusan aláírt, hitelesített formában kerüljenek kiadásra a kezelői hozzájárulásaink.

Ezúton kérjük Önöket, hogy a forgalomtechnikai kezelői, közútkezelői, munkakezdési hozzájárulás iránti kérelem benyújtása során a benyújtandó dokumentumokat papír formátum helyett kizárólag pdf formátumban, mellékelve a kitöltött kérelem-űrlappal juttassák el e-mailben az ügyfélszolgálatunk részére az ugyfelszolgalat@budapestkozut.hu e-mail címre.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az elektronikus ügyintézés hatékonysága érdekében a kéreleműrlap megváltozott. Kérjük, hogy a kérelemhez az aktuális űrlapot (https://www.budapestkozut.hu/kezeloi-hozzajarulasok) szíveskedjenek használni. A hibásan vagy nem teljes körűen kitöltött kérelmeket Társaságunk Ügyfélszolgálatának nincs lehetősége befogadni, hanem azokat hiánypótlásra visszaküldik a kérelmezőnek.

Az elektronikus aláírást követően a kezelői hozzájárulásainkat is e-mailben küldjük ki.

Természetesen a fentiek mellett azon kérelmezők számára, akik a tervet nem tudják elektronikus úton benyújtani, továbbra is biztosított a papír alapú ügyintézés. Ez esetben a kitöltött kéreleműrlapot és a papír alapú terveket postai úton kell eljuttatni Társaságunk számára.

 

Taxi ügyfélszolgálatunk működése

A Budapest VIII. kerület Asztalos Sándor út 16. szám alatti személyes ügyfélszolgálatunk hétfőtől csütörtökig 8 és 16 óra között, pénteken 8.00 és 13.30 között várja az ügyfeleket.

Kérjük, hogy a telephelyen az Önök és munkatársaink egészsége védelmének érdekében a taxi gépkocsiban is előírt védőmaszkot viselni szíveskedjenek. Kérjük, hogy személyes ügyfélszolgálatunkon és a jármű szemléjén egészséges állapotban és a foglalt időpontban jelenjenek meg. A személyes ügyfélfogadás során plexi panellel felszerelt pultnál fogadják az ügyfeleket.

 

Teherforgalmi ügyek

Az 569/2020. (XII. 9.) kormány rendelettel meghosszabbított veszélyhelyzete való tekintettel a 1075 Budapest, Rumbach Sebestyén utca 19-21. szám alatt lévő pénztárunk 2020. december 24-e és 2021. január 3-a között zárva tart. Ügyfeleinket személyesen legközelebb 2021. január 4-én fogadjuk. Az esetleges kellemetlenség miatt elnézésüket és megértésüket kérjük! Vigyázzunk egymásra!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hibabejelentés

Társaságunk tevékenységével, az üzemeltetett létesítményekkel kapcsolatos bejelentéseiket, panaszaikat és javaslataikat itt is bejelenthetik.

    ÚthibaJelzőlámpaHíd, aluljáró


    Kerület:




    Észlelés dátuma: