A Budapest Közút tájékoztatója az ügyfélszolgálatok elérhetőségéről

Tájékoztató Bánk bán utcai ügyfélszolgálati irodánk működéséről

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy személyes ügyfélszolgálati irodáink további rendelkezésig nem fogad személyesen ügyfeleket az új típusú koronavírus további terjedésének megakadályozása céljából, az Ön és kollégáink egészségének, biztonságának megóvása érdekében.

Kérjük, hogy ezen időszakban megkereséseit, bejelentéseit, kérelmeit írásban, e-mail- és postacímünkre küldje. A kárbejelentéshez szükséges formanyomtatvány a https://www.budapestkozut.hu/karrendezes linken keresztül érhető el. Kérjük a kárbejelentő lapot minden esetben, pontosan minden mezőt kitöltve, csatolják bejelentésükhöz!
Hiányosan kitöltött kárbejelentő lap csatolása esetén kárigénye nem kerül befogadásra!

Kezelői hozzájárulás igényléséhez kérjük, hogy postai úton juttassák el a terveket, kitöltött űrlappal és CD / DVD melléklettel együtt. Postacímünk: 1518 Budapest, Pf. 86, Budapest Közút Zrt.

A tervcsomagokhoz tartozó digitális mellékleteket e-mailben is el lehet küldeni az ugyfelszolgalat@budapestkozut.hu e-mailcímre. Kérjük, hogy az e-mailben tüntesse fel a pontos címet, melyre a terv vonatkozik. Nagyobb méretű digitális tartalom esetén zip-file vagy mammutmail küldése is lehetséges.

Munkakezdési hozzájárulás igényléséhez is szükséges digitális mellékletet benyújtani.

Közterület-foglaláshoz térképszelvényt e-mailben lehet igényelni az ügyfélszolgálat e-mailcímén.

kérelmekhez kitöltendő űrlapok a https://www.budapestkozut.hu/kezeloi-hozzajarulasok menüpont alatt érhetők el. Kérjük az űrlapokat minden esetben, pontosan minden mezőt kitöltve, csatolják kérelmeikhez! Hiányosan kitöltött űrlap csatolása esetén kérelmük nem kerül befogadásra!

Honlapunkon minden további információt megtalál.

https://www.budapestkozut.hu/

https://www.budapestkozut.hu/karrendezes

https://www.budapestkozut.hu/kezeloi-hozzajarulasok

Online elérhetőségeink:

ugyfelszolgalat@budapestkozut.hu

karrendezes@budapestkozut.hu

Társaságunk folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyzettel kapcsolatos fejleményeket, további intézkedést szükség esetén ennek ismeretében teszünk.

Kérjük, Ön és kollégáink egészségének, biztonságának megóvása érdekében fentiek szerint járjanak el.

Budapest Közút Zrt.

Ügyfélszolgálat

Cím: 1115 Budapest, Bánk bán u. 8-12.

Postai cím: 1518 Budapest, PF.: 86

Asztalos Sándor utcai taxi ügyfélszolgálatunk nem fogad személyesen ügyfeleket

A Budapest VIII. kerület Asztalos Sándor utca 16. szám alatti taxi ügyfélszolgálat személyes kontaktus mellőzésével üzemel.

A taxiállomás-használati hozzájárulások kiadása érdekében lehetőséget biztosítunk az ügyintézés elektronikus úton történő lebonyolítására az alábbiak szerint:

Elektronikus ügyintézést biztosító Web alkalmazás elérése: http://taxiugyintezes.budapestkozut.hu

További lehetőségként biztosítunk egy e-mail címet: idopontfoglalas@budapestkozut.hu

Kérem amennyiben az elektronikus ügyintézéshez további segítségre volna szüksége, hívja az ügyfélszolgálatunk telefonszámát: 06 70 456 93 97

Tájékoztatjuk, hogy az elektronikus ügyintézés során számlát állítunk ki és küldünk az Ön e-mail címére, amelyet banki átutalással tud pénzügyileg teljesíteni.

Web: http://taxivizsga.budapestkozut.hu

E-mail: idopontfoglalas@budapestkozut.hu;

Tel.: 06 70 456 93 97

Személyesen időpont foglalásra jelenleg nincs lehetőség.

Továbbra is itt érhető el: szükséges dokumentumok

Díj visszatérítési ügyintézések szintén elektronikusan történnek idopontfoglalas@budapestkozut.hu e-mail címre küldött kérelemre, a tevékenységi engedély kivonat végleges leadásáról szóló hatósági közokirat csatolásával.

Rumbach Sebestyén utcai ügyfélszolgálatunk és pénztárunk zárva tart

1075 Budapest, Rumbach Sebestyén utca 19-21. szám alatt működő személyes ügyfélszolgálatunk és pénztárunk további rendelkezésig zárva tart, az Önök és munkatársaink biztonsága érdekében. Továbbra is lehetőségük van a TOBI online rendszerben megigényelt behajtási hozzájárulásaikat, illetve közútkezelői hozzájárulásaikat (túlsúly-túlméretes engedélyek) a rendszeren keresztül online felületen bankkártyával, illetve a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra átutalással kiegyenlíteni. A parkolási pótdíjakat szintén átutalással, vagy postai csekkes befizetéssel lehet rendezni. A rakodótárcsák ellenértékének rendezése csak átutalással teljesíthető, a rakodótárcsa igénylés során megküldött díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra.

Megértésüket és együttműködésüket előre is köszönjük!

Parkolási ügyfélszolgálat:

+36 1 235 3000; +36 1 235 3001; +36 1 325 5255

A parkolási ügyintézés az 5.3.0 gombok kiválasztásával érhető el.

Közterületi jegykiadó automaták hibabejelentés: +36 1 999 5091

Központi fax szám:+36 1 7766 214

E-mail: parkolas@budapestkozut.hu

Változások a budapesti teherforgalmi ügyek intézésében

A behajtási hozzájárulások és a túlsúlyos, túlméretes járművek számára a közútkezelői hozzájárulások tekintetében a készpénzes fizetési lehetőséget további értesítésig megszüntetjük.

A hozzájárulások kiváltásának kötelezettségét a fenti rendelkezés nem érinti!

Kérjük, hogy behajtási hozzájárulások és a túlsúlyos, túlméretes járművek számára a közútkezelői hozzájárulások igénylésre, és fizetésre használják TOBI felületét, ami az alábbi linken érhető el:

https://TOBI.budapestkozut.hu

Rakodótárcsa iránti igényüket a behajtas.penzugy@budapestkozut.hu  email címre juttathatják el a tehergépjármű forgalmi engedélyének másolatával együtt, és postázási cím megjelöléssel. Kollégáink díjbekérőt állítanak ki, melyet e-mailen juttatnak el önökhöz. A díjbekérőt kizárólag utalással egyenlíthetnek ki. A közlemény rovatba tüntessék fel a díjbekérő sorszámát és a jármű rendszámát. A fizetést követően kollegáink a megadott postázási címre elküldik a rakodótárcsát.

Ügyfélszolgálati elérhetőségeinkben is változás állt be.

E-mailes megkereséseiket továbbra is a teherforgalom@budapestkozut.hu címre küldhetik el, viszont telefonon a 06 70 509 0005  vagy a 06 30 494 9972 számon léphetnek velünk kapcsolatba. Megkereséseik alkalmával elsődlegesen a TOBI felületét, illetve e-mailes csatornáinkat vegyék igénybe.

Természetesen minden lehetséges módon igyekezni fogunk a korábban megszokott és jogszabályokban foglalt határidők betartására,  de tekintettel a kialakult járványvédelmi helyzetre, kérjük Ügyfeleink szíves megértését és türelmét.

Hibabejelentés

Társaságunk tevékenységével, az üzemeltetett létesítményekkel kapcsolatos bejelentéseiket, panaszaikat és javaslataikat itt is bejelenthetik.

    ÚthibaJelzőlámpaHíd, aluljáró


    Kerület:




    Észlelés dátuma: